Εγγύηση - Επιστροφές
Συγχαρητήρια για την επιλογή σας να προμηθευτείτε τα νέα σας έπιπλα από την Sofalogy ! Η Sofalogy διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, για κάθε στυλ και προϋπολογισμό ! Ως εκ τούτου, είμαστε δίπλα σας για να σας ενημερώσουμε πλήρως για την φύση και διαχείριση καθώς και την εγγύηση που καλύπτει το εκάστοτε προϊόν!
ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΑΣ
Η Sofalogy καλύπτει την επισκευή των βλαβών που παρουσιάζονται εντός του χρόνου της εγγύησης και οφείλονται αποδεδειγμένα σε αστοχία των υλικών κατασκευής ή σε κατασκευαστικό λάθος, αναλυτικότερα ως εξής:
▶ Για τον ξύλινο ή μεταλλικό σκελετό, τους μηχανισμούς και τα υλικά πλήρωσης (αφρολέξ, φάσες, καρφιά κ.τ.λ).
▶ Για την σταθερότητα - στατικότητα των επίπλων.
▶ Τις συμφωνηθέντες επιλογές κατασκευής (διαστάσεις, φορά, χρώμα).
▶ Εάν το ελάττωμα του προϊόντος σας γενικώς εξακριβωθεί ότι οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και είναι εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης, των ανταλλακτικών και της μεταφοράς του επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι οφείλεται σε κακή χρήση του προϊόντος, τότε τα παραπάνω κόστη επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠOΘΕΣΕΙΣ
▶ Η παρούσα εγγύηση καλύπτει μόνο τον αρχικό αγοραστή.
▶ Η εγγύησή σας ισχύει μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
▶ Είναι απαραίτητη η κατοχή και προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς με εμφανή την ημερομηνία, τον τόπο αγοράς και την τιμή αγοράς του προϊόντος, προκειμένου να παρασχεθούν οι υπηρεσίες που ορίζονται από αυτή την εγγύηση.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
▶ Η εγγύηση δεν καλύπτει καταστροφή ή βλάβη ή φθορά των επίπλων, που οφείλονται σε κακή ή μη ενδεδειγμένη χρήση, σε φυσικές καταστροφές ή αναπόφευκτα εξωτερικά γεγονότα, σε μη κανονικές συνθήκες περιβάλλοντος, όπως π.χ. υγρασία, έκθεση σε υπερβολική ζέστη, ισχυρό κρύο ή έντονο φως, μακροχρόνια συσσώρευση σκόνης κ.λ.π.
▶ Έπιπλα που δεν φροντίζονται επιμελώς και κατά συνέπεια παρουσιάζουν εμφανή ελαττώματα, εξαιρούνται της εγγύησης, όπως π.χ. σχίσιμο, κάψιμο, χρήση ακατάλληλων καθαριστικών κ.λ.π.
▶ Βλάβες των επίπλων που οφείλονται σε χρήση μη κατάλληλων εξαρτημάτων ή μη αυθεντικών ανταλλακτικών ή σε επέμβαση μη εξουσιοδοτημένου ατόμου, εξαιρούνται της παρούσας εγγύησης.
▶ Για τα εισαγόμενα προϊόντα, όπως το ύφασμα και το στρώμα, για τα οποία ισχύουν οι όροι εγγύησης της συνεργαζόμενης παραγωγού εταιρείας.
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ
▶ Ακύρωση παραγγελίας, εντός 24 ωρών από την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωσή της, επικοινωνώντας με το τμήμα διαχείρισης παραγγελιών της Sofalogy, μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@sofalogy.gr. Εφόσον η ακύρωση γίνει εντός του χρονικού αυτού διαστήματος, η παραγγελία θα ακυρωθεί άμεσα.
▶ Επιστροφές προϊόντων, μετά την παράδοση της παραγγελίας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκαν και να αποστείλει σχετική δήλωση επιστροφής στην Sofalogy. Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε με δήλωση στο φυσικό κατάστημα, είτε μέσω e-mail στο info@sofalogy.gr.
Ρητά επισημαίνεται ότι, το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία ή είναι εξατομικευμένα, όπως έπιπλα που έχουν βαφτεί, ραφτεί και γενικώς δημιουργηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη, φωτιστικά που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας ή προϊόντα που αφορούν προσωπική υγιεινή, όπως στρώματα και μαξιλάρια, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί.
▶ Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση, οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται με την επιλογή πληρωμής "κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό" πρέπει να εξοφλούνται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας. Εάν η πληρωμή δεν γίνει εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.
▶ Επιστροφή χρημάτων, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από το πρωτότυπο τιμολόγιο ή την απόδειξη πληρωμής. Η Sofalogy, εφόσον τα προϊόντα επιστραφούν ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν και δεν έχουν υποστεί φθορές, θα επιστρέψει το ποσό των προϊόντων και των τυχόν εξόδων αποστολής εντός 14 ημερών, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αρχική συναλλαγή. Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές από υπαιτιότητα του πελάτη, το ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
▶ Εάν παρατηρήσετε κάποιο κατασκευαστικό λάθος ή αστοχία υλικού κατασκευής, επικοινωνήστε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας μας. Εξειδικευμένο στέλεχος της εταιρείας μας, κατόπιν ραντεβού, θα επισκεφθεί το χώρο σας και θα ελέγξει το πρόβλημα του επίπλου σας. Επιπροσθέτως, θα σας ενημερώσει σχετικά με την κάλυψη και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.